Thursday 17 November 2011

Takdir & ketentuannya

Mengapa kita ditakdirkan bertemu dalam keadaaan begini??
memang perit dugaan cinta ini padaku..
dalam sekelip mata pertemuan yang tidak diduga dan perkenanlan yang tak disangka..
dapat membuah kan satu rasa yang amat mendalam...
cinta & kasih sayang..
andainya aku tahu ini hanyalah sementara..
akan aku elakkan perasaan ini dari terus hanyut mencintaimu...
semakin aku lari dari perasaan aku..aku semakin tersiksa..
aku tak dapat membayangkan..
bagaimana suatu saat nanti engkau pergi dari hidup ku...
masih ada atau tidak senyuman yang terukir diwajahku ini...
mungkin tangisan & kelukaan yg akan bersarang dijiwa... 
mengapa TUHAN menemukan aku dgn mu..??
TUHAN menemukan kite disaat engkau sudah menjadi tunangan orang..
Sesungguhnya aku tidak ingin pernikahanmu dengannya terjadi..
tapi aku sedar siapa diriku ini...
 mana nak sama pipit beriringan dengan enggang!! 
tapi aku redha atas kehendak NYA..
Aku yakin..andai masih ada jodoh antara kita..kita akan bertemu lagi.. 
aku akan tetap setia menunggu dan terus menunggumu kembali padaku...
kerna kasih sayang & cintaku ini hanyalah buatmu...

No comments:

Post a Comment